Titel
Beschrijving
Druk op Shift+ENTER om het menu te openen (nieuw venster)
  
  
Bewerken
2. KLANTGERICHTE DIENSTVERLENING
 
 
A. LOKETFUNCTIE
 
 
Woondienst
De woondienst werd sinds 1/01/2016 opgesplitst in een front office en back office enerzijds en beleidsontwikkeling anderzijds. De front office behandelt de algemene vragen van klanten, de technische vragen op dossierniveau worden door de backoffice opgelost. De producten en processen die betrekking hebben op wonen/welzijn, zoals preventie uithuiszetting, preventie dak- en thuislossheid zijn geclusterd in de werking van het Welzijnshuis. In de cel beleidsontwikkeling Ruimte neemt een expert wonen de taak op zich om het woonbeleid verder vorm te geven in een team van experten, met o.a. een expert mobiliteit, expert ruimtelijke planning,...
 
Woonwinkel
 
1 geïntegreerd loket
Ja, volgens het principe front office/back office
 
Elektronisch loket
 
Andere
/
 
B. COMMUNICATIE
 
Infobrochure
De woondienst heeft diverse folders:
  • energie
  • levenslang wonen
  • leegstand
  • verwaarlozing
  • tweede verblijven
  • verhuren
 
Infoavonden
Ja, afhankelijk van vraag en aanbod worden infoavonden georganiseerd.
 
Website
Onder rubriek wonen, vind je alle info terug
 
Andere